سبک زندگیسلامت

ماساژ روزانه صورت با یخ چه فوایدی دارد؟

مالش یک تکه یخ روی پوست راهی آسان و مقرون به صرفه برای دستیابی به ظاهری بی عیب و نقص است.

در این مقاله می‌خوانید که چگونه ماساژ یخ روی صورت، بر ظاهر شما تأثیر می‌گذارد و چطور یک تکه یخ تازه از فریزر می‌تواند جایگزین برخی از محصولات مراقبت از پوست مورد علاقه شما شود.

۱_ باعث درخشندگی پوست می‌شود

ماساژ صورت با یخ باعث انقباض رگ‌ های خونی می‌شود و جریان خون در پوست را کاهش می‌دهد. سپس بدن شروع به گردش خون بیشتری در صورت می‌کند و در نتیجه پوستتان درخشش بیشتری خواهد داشت.

۲_ جذب سایر محصولات زیبایی را افزایش می‌دهد

مالیدن یک تکه یخ روی کرم به نفوذ بیشتر محصول به داخل پوست کمک می کند. هنگامی که مویرگ های صورت شما منقبض می‌شود، یک اثر کششی ایجاد می‌کند که به پوستتان کمک می‌کند محصولات زیبایی را بهتر جذب کند.

۳_ سیاهی دور چشم را به حداقل می‌رساند

استفاده منظم از یخ روی صورت، رگ های خونی گشاد شده را منقبض می‌کند و می تواند سیاهی و پف چشم شما را کاهش دهد. 

یک تکه یخ را در یک پارچه تمیز بپیچید و آن را روی پوست زیر چشم خود بمالید. برای نتیجه بهتر، آب خیار را فریز کرده و از این مخلوط برای دور چشم خود استفاده کنید.

۴_ باعث ماندگاری آرایش می‌شود

یک تکه یا کیسه یخ می‌تواند به عنوان پرایمر آرایشی عالی باشد. مالیدن یخ به سر تا سر صورت قبل از استفاده از کرم پودر باعث تقویت و سفت شدن پوست می‌شود که این امر به ماندگاری بیشتر آرایش کمک می‌کند.

۵_ لب ها را نرم می‌کند

یک ماساژ ملایم با تکه های یخ می‌تواند برای لب های ترک خورده شما معجزه کند. یخ به کاهش التهاب کمک و پوست لب هایتان را صاف می‌کند.

۶_ پوست را لایه برداری می‌کند

تکه های یخ شیر به عنوان یک لایه بردار کاملا طبیعی و خالص عمل می‌کنند. شیر حاوی اسید لاکتیک است که به خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست کمک می‌کند و درکنار آن، یخ پوستی درخشان و سالم به شما می‌دهد.

۷_ چربی پوست را کاهش می‌دهد

مالیدن یخ روی صورت، منافذ تولید کننده چربی را کوچک می‌کند و پوستی بهتر به شما می‌دهد. برای نتیجه بهتر، مقداری آبلیمو به یخ اضافه کنید تا پوستتان به خوبی تغذیه شود.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. “سپس بدن شما شروع به گردش خون بیشتری در صورت شما می‌کند و در نتیجه پوست شما درخشش بیشتری خواهد داشت.”…..سه بار استفاده از شما در یک خط خیلی زیاده..در کل کلمه شما در کل مطلب زیاد تکرار شده بود اما به جز این واقعا عالی بود هم تصاویر هم مواردی که ذکر کردید…ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!