دسته بندی نشده

بهترین مکان های تهران برای برف بازی

بام تهران

 

نوشته های مشابه

بدون شک تقریبا همه ساکنان تهران با بام تهران خاطره یا خاطره ها دارند. بام تهران که قسمت بالای ولنجک و ابتدای تله کابین توچال را شامل می شود یکی از بهترین و زیباترین نقاط تهران برای روزهای برفی است. اگرچه کمی اعصاب می خواهد تا با ترافیکش کنار بیایید اما به لذت برف بازی می ارزد. مجموعه بام تهران به خاطر وجود چشم انداز منحصر به فرد کوهستانی و اینکه از مرتفع ترین نقطه شهر می شود تهران را دید و همچنین طبیعت دلچسب و مسیر پیاده روی آن بسیار مورد توجه است. در این نقطه اگر به ایستگاه یک توچال بروید که هم فال است و هم تماشا، اما اگر نرفتید هم مشکلی نیست و می توانید از برف بازی و سر خوردن روی برف های بام تهران حسابی لذت ببرید.

دهکده کن 

بخش کن یا دهکده ی کن در شمال غرب تهران، یکی از معروفترین و با قدمت ترین نقاط اطراف تهران است و همچنین یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است.

بوستان کوهسار

بوستان کوهسار در شمال‌ غرب تهران قرار دارد و این پارک زیبا یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی برف دوستان است. این پارک جنگلی در منطقه ۵ شهرداری تهران و در دامنه رشته‌ کوه البرز قرار گرفته است. راه دسترسی و رفتن به سمت این بوستان از اتوبان ایرانپارس امکان پذیر است. تفاوت این پارک را میتوان در کوهستانی بودن آن جستجو کرد.

پارک پردیس

یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی، پارک پردیسان تهران است که بین اتوبان شهید همت و شهید حکیم قرار گرفته و یکی از زیباترین مناطق تهران برای برف بازی است. در پارک پردیسان می توانید روی برف های سپید با تیوپ سر بخورید و برف ها را گلوله کنید و آدم برفی درست کنید. مسیرهای دسترسی به پارک پردیسان آسان است و این پارک به میدان صنعت یا میدان شهرک غرب نزدیک است.

توچال

یکی از محبوب‌ترین مقاصد زمستانی پایتخت نشینان، به‌خصوص برای علاقه‌مندان به اسکی، پیست توچال است. مجموعه تفریحی، ورزشی توچال، در دسترس‌ترین منطقه مناسب برف بازی و اسکی در تهران به شمار می‌رود که در انتهای خیابان ولنجک و همجوار بام تهران قرار دارد. منطقه بام تهران در قسمت ورودی توچال، چشم‌اندازی زیبا از تهران به‌خصوص در روزهای برفی دارد.

 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!