سبک زندگیسلامت

روش هایی آسان برای کاهش وزن

سه روش لاغری آسان برای افراد تنبل

همه‌ی ما دوست داریم که اندام ایده عالی داشته باشیم اما میدانیم که به دست آوردنش سخت است و سخت تر می‌شود اگر آدم تنبلی باشیم!

آدم های تنبل همیشه دنبال راه های کوتاهتری برای رسیدن به خواسته هایشان هستند؛ما در این مقاله چند ترفند آسان و موثر را برای کاهش وزن گردآوری کردیم.

ژیمناستیک تنفسی


قانون اصلی ژیمناستیک تنفسی این است که شما با شکم نفس بکشید نه با سینه؛ این کار به تقویت عضلات شکم و کم شدن سایز دور شکم کمک میکند.اگر شما این کار را به صورت مرتب انجام بدهید تاثیر آن را خواهید دید.

دوش کنتراست


این روش بسیار ساده است هنگام اتمام حمام، آب را به نوبت سرد و گرم کنید.با کمک دوش کنتراست نه تنها از شر اضافه وزن خلاص می شوید، بلکه دچار بیماری هایی مانند آریتمی، چاقی، اختلال عملکرد عروقی، فشار خون اولیه و سلولیت نیز نخواهید شد. با این حال، اما این روش برای افرادی که ناراحتی های قلبی دارند مناسب نیست زیرا بدن آن ها دچار شوک میشود.

ماساژ بدن

 

یکی دیگر از راه های مفید برای از بین بردن چربی انواع ماساژ می باشد.ماساژ بدن به طور مرتب به تکه تکه شدن رسوبات چربی ، بهبود گردش خون در جلوی شکم و به عادی سازی حرکت روده کمک می کند. شما می توانید این روش را در خانه یا اینکه در سالن های مخصوص انجام دهید. البته به یاد داشته باشبد این کار باید به صورت سیستماتیک و چرخه ای انجام شود.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!