1گزیدهروانشناسیعلم و دانش

ابروها درمورد شخصیت شما چه میگویند؟

شخصیت شناسی از روی مدل ابرو

اگر چشم ها پنجره روح هستند، پس ابروها قاب آن پنجره اند. ابروها می توانند چیزهای زیادی در مورد شخصیت ما بگویند.در ادامه با ما باشید تا چیزهای جالبی که ابرو ها درمورد شخصیت ما بازگو میکنند بدانیم.

ابروهای معمولی

ابروهای با عرض متوسط ​​و فاصله از یکدیگر نشان دهنده‌ی تعهد به ارزش های سنتی و یکپارچگی شخصیت است؛  همچنین شما اهل غرور و تکبر در جمع نیستید،چیزی که باعث می شود دیگران از بودن در کنار شما لذت ببرند.

ابروهای بلند

افرادی که ابروهای بلند دارند تقریباً هر استرسی را تحمل می کنند و بسیار اجتماعی هستند. آنها افراد پر جنب و جوشی اند که دارای طیف وسیعی از علایق هستند. اگر به این دسته تعلق دارید، عادت دارید همه مشکلات خود را به تنهایی حل کنید و به ندرت آنها را با دیگران در میان بگذارید.

ابروهای کوتاه

شما بسیار حواس تان به جزئیات است و عادت کرده اید که روی پای خود بایستید. از شنیدن شکایت دیگران درباره مشکلاتشان خوشتان نمی آید، زیرا گاهی اوقات به سختی می توانید با مشکلات زندگی خود نیز کنار بیایید،ولی با این حال هیچ کوهی برای شما غیر قابل دسترس نیست و تلاشتان برای رسیدن به هدف ستودنی است.

ابروهای پرپشت

شما به نقاط قوت درونی و جذابیت ظاهری خود اطمینان کامل دارید، افرادی مثل شما به راحتی می توانند با درگیری ها کنار بیایند، هنگامی که اهداف مهمی را در نظر گرفته‌اید به سادگی از آنها دست برنمیدارید؛شما اهمیت نمی‌دهید که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند، بلکه بیشتر  سرتان به کار و زندگی خودتان است.  

ابروهای نازک


ابروهای بسیار نازک نشانه ای از ظرافت ذاتی است. مشکلات در لیست اولویت های شما نیستند و به طور ماهرانه ای از آنها اجتناب می کنید. چه چیزی  بهتر از این !شما یک شنونده‌ی خوب برای درد و دل کردن هستید و بسیار دلسوز هستید!

ابروهای قوس دار

کسانی که دارای ابروهای قوس دار هستند در ارتباط گرفتن با دیگران حساس و ریز بین هستند،مردم در اولین ملاقات با شما، تصور نادرستی دارند و شما را خود محور یا مغرور می دانند، اما حقیقت موضوع این است که شما به طور کامل با کسی که اعتماد شما را جلب نکرده است راحت نخواهید شد، کمال گرایی و انتقاد از خود از ویژگی های شخصیتی ‌شماست.

 

ابروهای کم

فردی با ابروهای کم پشت مطمئناً از آن دسته افرادی است که در هر شرایطی می توانید به آن اعتماد کنید. چنین افرادی معمولاً دارای شخصیتی جذاب هستند و قادر به ایجاد روابط جدی و طولانی مدت هستند.

ابروهای مثلثی

شکل تیز و زاویه‌دار ابروهای شما حاکی از شخصیتی سرزنده است. شما مهارت تجزیه و تحلیل سریع موقعیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های سریع را دارید. چنین خودانگیختگی گاهی اوقات می تواند منجر به نتایج نامطلوب شود، اما مطمئناً مزایایی نیز دارد، کسانی که با شما در ارتباط هستند خسته نمی شوند! شما در الهام بخشیدن به دیگران خوب هستید و هرگز از مسئولیت پذیری ابایی ندارید.

ابروهای گرد

چنین ابروهایی نشانه‌ی انکار ناپذیر مهربانی و توجه است؛ شما هرگز نسبت به مشکلات دیگران بی تفاوت نیستید و همیشه آماده کمک به نیازمندان هستید.

ابروهای تقریبا صاف

ابروهای بدون انحنای مشخص حاکی از ذهنیت تحلیل گر و تمایل به تفکر منطقی است .«دوبار اندازه‌گیری کن، یک‌بار برش بده» این جمله‌ای است که به بهترین شکل دیدگاه شما را نسبت به زندگی توصیف می‌کند،  شما از اینکه حقایق ناراحت کننده ای را بیان کنید که دیگران ترجیح می دهند از آن اجتناب کنند، نمی ترسید.

ابروهای مورب

هرچه زاویه ابرو شیبی تندتر داشته باشد، احساساتی که در روح شما موج می زند قوی است. شما بر هر کسی که ملاقات می کنید تأثیر ماندگاری می گذارید. افرادی مثل شما دقیقا می دانند که از زندگی چه می خواهند و همیشه سریع ترین راه را برای موفقیت پیدا می کنند.

ابروهایی که به سختی قابل مشاهده هستند

یک اتفاق به خصوص نادر: ابروهای کم رنگ روشن که شکل آنها را نمی توان به راحتی مشخص کرد. این یک نشانه مطمئن از ناامنی است. شما تمایل دارید به شخصیت و توانایی های خود شک کنید، که به نوبه خود باعث ایجاد ترس و کمرویی می شود. ظاهراً از قاطعیت و پرخاشگری بیش از حد رنج نمی برید. ما به شما توصیه می کنیم که بی درنگ شک و تردید خود را کنار بگذارید و بال های خود را به سمت دستاوردهای جدید باز کنید!

منبع: Bright.side

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!