1گزیدهروانشناسیسبک زندگی

تست روانشناسی

چه چیزی شما را عصبانی می کند؟

رفتار، احساسات و افکار ما چیزی است که شخصیت ما را منحصر به فرد می کند. در نظر گرفته می شود که این ویژگی ها در طول زندگی ما کاملاً ثابت باقی می مانند. وقتی صحبت از خشم به میان می آید، ما یک محرک منحصر به فرد نیز داریم که مسئول بروز خشم است و این تست می تواند به شما در کشف آن کمک کند.

 

اول از همه کدام حیوان را دیدید؟

.

.

.

۱.اگر خرس دیدید

شما فردی دلسوز، پیچیده و همچنین واقعی هستید. حتی اگر خانواده و دوستان خود را در اولویت قرار دهید، به کسی اجازه نمی‌دهید شما را تحت فشار قرار دهد. از آنجایی که شما قلب پاکی دارید؛ نمی توانید افراد متقلب ، دو رو و یا کسانی را که از پشت خنجر می زنند تحمل کنید و همین امر به این معناست که عصبانیت شما توسط افراد خودشیفته تحریک می شود.

 

۲.اگر ماهی دیدید

شما از آن دسته افرادی هستید که از تخیل، هوش و عقل سلیم برای تصمیم گیری و حل مشکلات استفاده می کنید. شما نمی توانید افرادی را که طعنه می‌زنند، کسانی که نمی خواهند کمک کنند، کسانی که بحث می کنند و کسانی که دیگران را مسخره می کنند تحمل کنید. محرک خشم شما افراد احمق هستند.

 

۳.اگر کانگورو دیدید

شما رابه راحتی به عنوان فردی فداکار با قلبی پاک توصیف می کنند. مهم نیست که در طول زندگی با چه فراز و نشیب هایی روبرو بوده اید، اجازه نمی دهید گذشته شما را پایین بیاورد. دوست دارید در میان جمع افرادی باشید که سر به زیر هستند و به شما وفادار می‌باشند. دوستان دروغین و دروغگوها جایی در زندگی شما ندارند و به همین دلیل است که خیانت محرک خشم شماست.

 

۴.اگر شیر دیدید

شما قلبی قهرمان و شجاع دارید و دوست ندارید از چیزهایی که مورد علاقه تان است دست بکشید یا اهداف خود را رها کنید. شما اعتماد به نفس بالا و همچنین قلبی مهربان دارید. بنابراین آنچه می تواند خشم شما را تحریک کند تسلیم شدن است.

 

۵. اگر دلفین دیدید

شما فردی هستید که به تخیل و خلاقیت متکی هستید و فقط بر اصالت تمرکز می کنید. چیزی که بیشتر از همه دوست ندارید افرادی هستند که خودشان را به سادگی تغییر می دهند تا در یک جمع جا شوند یا کسانی که میخواهند از طریق لطف و محبتت خودشان را در دل بقیه جای دهند؛ بنابراین محرک خشم شما افرادی هستند که اصالت ندارند و دو رو هستند.

 

۶.اگر روباه دیدید

شما به راحتی می توانید چیزهای جدیدی را از افراد جدید یاد بگیرید، حال چه مدیر عامل باشد چه یک نگهبان!با این حال، شما نمی توانید افرادی را که خودخواه هستند، حتی اگر آنها والدین شما باشند، تحمل کنید. شما همیشه منطق را بر همه چیز مقدم می‌دانید. با این حال، خشم شما می تواند به راحتی توسط افراد مستبد تحریک شود.

 

۷. اگر گربه دیدید

ممکن است برخی افراد فکر کنند شما خجالتی هستید، اما در واقع زیاد از صحبت کردن خوشتان نمی آید. شما توجه دیگران را نمی‌خواهید، ترجیح می‌دهید به روش خودتان زندگی کنید، و برایتان مهم نیست دیگران چه می‌گویند به همین دلیل است که عصبانیت شما می تواند توسط افرادی که بیش از حد صحبت می کنند تحریک شود.

 

۸.اگر عقاب دیدید

شما می خواهید در زندگی هدف بلندی داشته باشید، حتی اگر به معنای انجام آن به تنهایی باشد. شما همه چیز را به شانس واگذار نمی کنید، اما تمایل دارید در رویکرد خود متمرکز و دقیق باشید. در زندگی شما زمانی برای درام یا چیزهای کوچک وجود ندارد و می خواهید دیگران مانند شما فکر کنند. به همین دلیل است که محرک خشم شما درام است و زمانی که کسی سعی می کند از تپه های تو خالی کوهی بسازد.

 

۹.اگر فیل دیدید

شما ممکن است ترسناک به نظر برسید،اما دقیقا برعکس هستید: مهربان، دوست داشتنی و قابل اعتماد. شما شخصیت ثابت و با اعتماد به نفسی دارید. چیزی که خشم شما را تحریک می کند رفتار بد است و شما افراد نامهربان را به راحتی نمی بخشید.

 

۱۰.اگر خرگوش دیدید

شما روح خلاق، مشتاق و پرانرژی دارید. همچنین تمایل دارید بخندید و شادی را در اطراف پخش کنید. به همین دلیل است که شما  دوست ندارید در جمع افرادی باشید  که غم و اندوه یا هر چیز منفی دیگری را در زندگی شما به ارمغان می آورند. محرک خشم شما افراد منفی است.

 

۱۱. اگر زرافه دیدید

شما فردی مهربان هستید و دوست دارید از افرادی که به زندگی و زمان شما احترام نمی گذارند دوری کنید. به علاوه، شما نمی توانید افرادی را که به دنبال نقاط ضعف دیگران هستند و از آنها به نفع خود استفاده می کنند،تحمل کنید. به همین دلیل است که این افراد محرک خشم شما هستند.

منبع:bright side.me

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. “اگر دلفین دیدیدش

    “اگر گربه ای دیدید”…گربه درست هست

    در مجموع خیلی خوب خوب بود فقط حد الامکان در این نوع مطالب از تست هایی استفاده کنید که اعتبار علمی و دانشگاهی دارند و حتما در متن ذکر کنید که این تست متعلق به فلان موسسه علمی یا دانشگاه یا شخصیت معتبر هست…..
    نکته بعدی لطفا من بعد بعد از پایان تمام مقالات حتما بعد از اسم سایت یا منبعتون لینک منبع رو هم بگذارید من خودم زمان انتشار لینک رو پاک میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!