روانشناسیسبک زندگی

تعابیر عجیب رویاها

رویاها به ما چه می گویند...

فیلسوفان و دانشمندان هنوز به طور کامل رمز و راز رویاپردازی را کشف نکرده اند. اما برخی از کارشناسان تصاویری را که در خواب ما اتفاق می‌افتد مطالعه کرده‌اند تا به ما کمک کنند تا آنچه را که در مورد خواسته‌های درونی و تجربیات زندگی واقعی می‌گویند درک کنیم.

 

گربه


دوستان گربه سان ما ممکن است بامزه و دوست داشتنی باشند، اما به گفته نویسنده کتاب فرهنگ لغت مصور رویا راسل گرانت، گربه ها در رویاها نشانه های بدی هستند. آنها نشان دهنده فریب یا خیانت به یک عزیز می باشد.

گربه‌های سیاه در رویا یک بیماری در آینده را به تصویر می کشند، اما اگر در رویای خود به دنبال یکی از آنها باشید‌ یعنی می توانید آن را به یک شانس برای خود تعبیر کنید.

مار


لوری لوونبرگ تحلیلگر خبره رویا ، در مقاله ای توضیح می دهد که مارها بسته به احساساتی که توسط خزنده ایجاد می شود، می توانند چندین چیز را نشان دهند.

رؤیاهای ترس آور می تواند نمایانگر یک دشمن در زندگی شما یا یک تهدید فوری باشد. تصاویر سرگرم کننده و زیبا از مارها می تواند نشان دهنده‌ی ،یک مشکل جزئی در سلامتی یا فردی که هنوز خطری در کمین او می باشد،مرتبط دانست.

 

پرواز

والاس می گوید پرواز در خواب نشان دهنده احساس رهایی است. این حس ممکن است پس از رهایی از شرایط یا تعهدات سخت و دشواری که در زندگی واقعی شما بوده است، رخ دهد.

کتاب رویاها دیدگاه دیگری را ارائه می‌کند و می‌گوید که پرواز می‌تواند به معنای عدم احساس گناه در برابر فرار از یک مسئولیت باشد. و این خواب ها می تواند به معنی این باشد که مشکلات شما در حال افزایش است و این مورد فکر شما را درگیر کرده است.

بالا رفتن

به گفته والاس، بالا رفتن از یک شیب، مانند یک پله یا یک کوه، نشانه ی هدف برای سطح بالاتری از موفقیت است. چسبیدن به لبه صخره می تواند تعبیری از تلاش شما برای کنترل چیزهایی باشد که نگران آنها هستید.

در همین حال، فرو ریختن سنگ ها ممکن است به معنای ناامنی یا مشکل در سیستم پشتیبانی شما باشد.

آب


در یک مقاله ، لوونبرگ آب را به عنوان نمادی از احساسات بیان می کند. آب زلال تعبیری از شفافیت است، آب گل آلود نشان دهنده بدبختی است و غرق شدن در امواج متلاطم دریا می تواند به معنای احساس غرق شدن عاطفی و شکست در زندگی زناشویی باشد.

لوونبرگ پیشنهاد می‌کند به مکانی که آب را در آنجا مشاهده کردید، توجه کنید. اگر داخل خانه بود، مراقب استرس های احتمالی زیر سقف خود باشید. اگر در خارج از منزل بود، می تواند نشانه ای برای حل مشکل کاری یا عاطفی باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!