سبک زندگیورزش

تاثیر حلقه زدن بر لاغری شکم

تاثیر حلقه زدن بر لاغری شکم

تاثیر حلقه زدن بر لاغری شکم
هولاهوپ در قرن بیستم بعنوان وسیله ای برای سرگرمی اختراع شد، اما حالا بعنوان وسیله ای برای چربی سوزی کاربرد دارد ولی آیا این حلقه باعث کاهش چربی های شکم می شود؟
این حلقه به تقویت عضلات برای داشتن کمر باریک کمک می کند. حلقه به کاهش چربی های شکم کمک می کند ولی عضلات شکم را تقویت نمی کند.
برای لاغر شدن کمر خود باید چربی بدن را با سوزاندن کالری از بین ببرید. هر نوع فعالیتی که ضربان قلب شما را بالا ببرد موثر است و هولاهوپینگ سرگرم کننده ترین روش برای انجام آن است. شما می توانید آن را در جلوی تلویزیون انجام دهید.
یک حلقه ساده برای حدود ۱۵ دقیقه ضربان قلب شما را افزایش می دهد. روزانه ۱۵-۳۰ دقیقه هولاهوپ ، عضلات قلب شما را تقویت می کند و به قلب شما این امکان را می دهد تا خون را به طور موثرتری در سراسر بدن پمپ کند. به نوبه خود ، این اجازه می دهد تا قلب شما تندتر بزند و فشار خون شما را کاهش دهد .
در حین انجام این کار، ما حرکت های بسیار متناوبی را به جلو و عقب انجام می دهیم این نوع حرکات باعث کشش عضلات اطراف قسمت تحتانی پشت شده و آن را با بقیه ستون فقرات دوباره تنظیم می کند. در نتیجه، جریان خون به ستون فقرات بهبود یافته و انعطاف پذیری کامل ستون فقرات افزایش می یابد. حرکات موزون حلقه که بصورت حلقوی دور کمر و باسن است در نهایت مانند ماساژ احساس می شود . این به این دلیل است که وزن حلقه به آرامی به عضلات فشار می آورد ، جریان خون را افزایش می دهد و به اکسیژن رسیدن به عضلات کمک می کند.
به طور شگفت انگیزی حلقه زدن بسیار شبیه مدیتیشن است. تکان خوردن و ریتم باعث ایجاد آرامش می شود و باعث تنفس عمیق می شود .
با تکان خوردن ، لرزش بدن شما عرق کرده و ضربان قلب شما افزایش می یابد ، بدن شما اندورفین ترشح می کند. اندورفین هورمون های تقویت کننده روحیه هستند.

نحوه انجام تمرین حلقه زدن:
با فواصل ۵ دقیقه ای با حلقه شروع کنید و سپس تمرین خود را ۵ دقیقه افزایش دهید تا اینکه ۳۰-۲۰ دقیقه حلقه بزنید. طبق مطالعه توسط شورای آمریکایی ورزش ، ۳۰ دقیقه حلقه زدن تقریبا ۲۱۰ کالری می سوزاند.
باید به این نکته مهم توجه کرد که حلقه، به عنوان یک راه حل، بتنهایی باعث کاهش وزن نمی شود. فاکتورهای اساسی زیادی وجود دارد که باید توجه کرد که شامل تنظیمات رژیم غذایی و یک تمرین ورزشی مکمل است .
در صورت داشتن هر گونه سوال یا نگرانی خاص در مورد شرایط فردی خودتان ، با پزشک مشورت کنید.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!