سرگرمی

معرفی جدیدترین فیلم های ترسناک

فیلم (Wrong Turn) پیچ اشتباه

برای علاقه مندان به فیلم های ترسناک فیلم “پیچ اشتباه” را معرفی می کنیم که رتبه آن در سایت IMDb امتیاز ۵٫۵ از ۱۰ می باشد.

این فیلم در واقع ادامه سری هفتم از مجموعه فیلم پیچ اشتباه است که پیچ اشتباه ۱: سال ۲۰۰۳، پیچ اشتباه ۲: سال ۲۰۰۷، پیچ اشتباه ۳: سال ۲۰۰۹، پیچ اشتباه ۴: سال ۲۰۱۱، پیچ اشتباه ۵: سال ۲۰۱۲ و پیچ اشتباه ۶: سال ۲۰۱۷ اکران شده اند.
گروهی به اسم Foundation که در منطقه جنگل های ویرجینیا قبل از جنگ داخلی آمریکا ادعای مالکیت این جنگل را داشتند این گروه که نقص های ژنتیکی هم دارند با انسانها رفتاری خصمانه و خشن دارند و انواع ابزارها و روش های خونین و عجیبی برای کشتن انسان در نظر دارند.
در پیچ اشتباه ۷ گروهی از جوانان می خواهند تا تعطیلات را دور از خانه و در مناطقی آرام خوش بگذرانند غافل از اینکه در با وجود هشدارهای کوهنوردان در تله این گروه وحشتناک می افتند.
نویسنده این قسمت مک ال روی نویسنده پیچ اشتباه قسمت اول می باشد که تقریبا بعد از ۲۰ سال از نوشتن قسمت اول دوباره این قسمت را می نوسید.
در این فیلم شارلوت وگا ، آدین بردلی ، اما دومونت ، دیلن مک تی ، دیزی هد ، بیل سیج و متیو مودین بازی می کنند. این یک محصول مشترک بین المللی بین ایالات متحده ، آلمان و کانادا است.
اگر فیلم های ترسناکی که مضمون خونریزی و قتل های انسانی با روش های خشن را دوست ندارید می توانید سراغ فیلم های ترسناک دیگری بروید که هر هفته معرفی خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!