خانه و باغچهخانواده و کودکسبک زندگی

ترفندهای کاربردی

ترفندهای آسان و کاربردی

اینکه شلوار جین  را دور گردن خود بپیچید، کیسه های چای استفاده شده را در گلدان گیاهان بیندازید و دندان های خود را با سیب مسواک بزنید، بیشتر شبیه چیزهایی از  ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب به نظر می‌رسند،اما در حقیقت این موارد ترفند هایی هستند که شما می توانید برای راحت تر کردن کارهای روزمره تان به سادگی بیاموزید و به کار ببرید.ما از شما دعوت میکنیم که  ۲ دقیقه کوتاه از وقت تان را برای خواندن این مقاله اختصاص دهید و چیزهایی بیاموزید که برای یک عمر به شما کمک می کند.

 

نوشته های مشابه

 

 

اندازه گیری سایز شلوار جین  بدون پروف

دیگر نیازی نیست برای خریدن یک شلوار خودتان را اذیت کنید و تا پسندیدن لباسی که دنبالش هستید همه‌ی شلوار هایی که فکر میکنید مناسب است را پروف کنید، شما می‌توانید اندازه مناسب شلوار جین خود را در چند ثانیه پیدا کنید. فقط خط کمر را اندازه بگیرید و مانند روسری دور گردن خود بپیچید. اگر برای گردن شما اندازه به نظر  می آید، تبریک می گوییم، اندازه خود را پیدا کرده اید ! اگر انتهای شلوار به هم نمی رسند، شلوار جین برای شما خیلی تنگ است و اگر روی هم قرار بگیرند، خیلی بزرگ است.

کفش های خود را با شمع ضد آب کنید

اگر کرم یا اسپری خاصی برای ضد آب کردن کفش‌هایتان ندارید، نگران نباشید، شمع‌ها به شما کمک می‌کنند،فقط مطمئن شوید که از یک  شمع بی رنگ استفاده می کنید. در غیر این صورت، ممکن است به طور تصادفی کفشهایتان را رنگ کنید. فرآیند ساده است. شمع را روی کفش مالیده و سپس آن را با سشوار خشک کنید تا موم از روی کفش محو شود.

 

 

با برقراری تماس تلفنی دوربین های مخفی را پیدا کنید

دوربین های مخفی و میکروفن ها در حین انتقال داده ها یک میدان الکترومغناطیسی ساطع می کنند. به همین دلیل است که بررسی اینکه آیا تحت نظر هستید یا خیر، آسان است. به کسی زنگ زده و در اتاق قدم بزنید اگر متوجه شدید که چیزی با سیگنال تداخل می کند (مثل شنیدن صداهای تروق یا وزوز)، ممکن است در نزدیکی یک دوربین مخفی باشید.

چای کیسه ای استفاده شده را در گلدان گیاهان خود بیندازید

برگ های چای استفاده شده به عنوان کودهای عالی عمل می کنند . کیسه‌‌ی آنها را باز کنید و چای برگ استفاده شده را در گلدان گیاه قرار دهید . به این ترتیب، به لطف یک فنجان چای معمولی،  گیاهان خود را تقویت می‌کنید ،به آنها مواد آلی اضافه می‌کنید و با قارچ مبارزه می‌کنید.

هنگام خواب اگر بیتی تان گرفت بچرخید 


اگر سوراخ راست بینی شما گرفته است، به پهلوی چپ دراز بکشید و بالعکس. کمی بعد بینی شما باز می شود و دوباره می‌توانید  از طریق آن بکشید. دراز کشیدن به پهلو جریان خون را افزایش می دهد و باعث احتقان می شود ، بنابراین تعویض پهلو باعث تسکین موقت می شود.

گرفتن رطوبت نمک با برنج خام 


نمک تمایل به جذب رطوبت دارد. برای جلوگیری از  مرطوب شدن نمک، چند دانه برنج خام را در نمکدان  قرار دهید. آنها رطوبت را جذب می کنند و نمکدان شما مسدود نمی شود.

 

 

دندان های خود را با سیب مسواک بزنید

اگر در بیرون کار دارید و بسیار هم عجله دارید میتوانید به جای مسواک زدن یک سیب را در مسیر نوش جان کنیدسیب حاوی اسید مالیک است که دندان های شما را سفید می کند؛ علاوه بر این، محتوای فیبری سیب پلاک و سایر بقایای مواد غذایی روی دندان  را از بین می برد.

منبع: bright side

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. “کمی بع بینی شما باز می شود و دوباره می‌توانید  از طریق آن بکشید.”…….کمی بعد درسته

    “گرفتن رطوبت نمک با برنج خام “………این میان تیترتون بولد نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!