روانشناسیسبک زندگیسلامت

تست شخصیت شناسی از روی مدل خواب

تست کوتاه

ما یک تست ساده پیدا کرده ایم که می تواند چیزهای زیادی را در مورد اینکه شما چه شخصیتی دارید  نشان دهد این تست بسیار آسان است .تصویر زیر را بررسی کنید و موقعیتی را  که فکر می کنید بیشتر اوقات به آن شکل می خوابید انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

۱.اگر در حالی که به پهلو دراز کشیده اید و نمی توانید بدون بیرون آوردن زانوها به خواب بروید، پس فردی آرام و قابل اعتماد هستید. توهین کردن به شما آسان نیست، شما از آینده نمی ترسید و حتی در بدترین و سخت ترین روزهای زندگی  لبخند می‌زنید.شما می‌توانید بدون مشکل با هر تغییری که در زندگی‌تان رخ می‌دهد کنار بیایید.

۲.اگر همیشه  وضعیت خوابتان مانند جنین در شکم مادر  می باشد ممکن است به نقاشی کردن، یادگیری رقص یا نوشتن علاقه داشته باشید.

۳.اگر روی شکم دراز می کشید و دست ها و پاهایتان را بیرون می‌گذارید  یعنی شما حس رهبری دارید، شما  فردی تکانشی هستید و مسئولیت کارها را به دست می گیرید تا مطمئن شوید همه چیز درست پیش می رود. داشتن نظم در زندگی شخصی و همچنین زندگی حرفه‌ای شما به راحتی قابل مشاهده است، به احتمال زیاد ترجیح می دهید همه چیز را از قبل برنامه ریزی کنید و طرفدار کارهای غیر منتظره  نیستید. توانایی شما برای استقامت و احساس مسئولیت به شما کمک می کند تا به موفقیت بزرگی برسید.

۴.اگر هنگام خواب  به پشت دراز می کشید ، به احتمال زیاد فردی مثبت اندیش هستید که به  زندگی علاقه دارد ، همچنین دوست دارد در مرکز توجه قرار بگیرد و عاشق معاشرت مفید  است. شما سرسختانه و با پشتکار کار می کنید اما به روشی منطقی، شما ترجیح می دهید همیشه حقیقت را بگویید. افرادی که در این حالت می خوابند اغلب دارای شخصیت بسیار قوی هستند.

۵.اگر مثل یک سرباز به پشت دراز می‌کشید و بازوهایتان را کنار پهلوهایتان می گذارید احتمالاً فردی سازگار هستید، که می‌داند اهدافش در زندگی چیست و برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کند. شما می‌توانید سخت‌گیر، فداکار و مطالبه‌گر باشید، اما بیش از همه از خود انتظار دارید.

۶.اگر مانند حواصیل بخوابید و یک پایتان را بالا آورده باشید، به احتمال زیاد شخصیتی غیرقابل پیش بینی دارید که اغلب به انواع ماجراجویی ها کشیده می شود، در حالی که خلق و خوی شما می تواند نقدر سریع تغییر کند که ممکن است برای اطرافیانتان گیج کننده باشد. اغلب اوقات، تصمیم گیری و انتخاب برای شما دشوار است. به طور کلی در کار و  در زندگی، ثبات، آرامش و سکوت را ترجیح می دهید.
و اگر به جای یک حالت در حالت های مختلف می خوابید، این نشانه آن است که شما شخصیتی چند وجهی دارید که اعماق پنهانی دارد اما  خود شما هنوز کاملاً آن را درک نکرده اید.

منبع:bright side

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. “تست شخصیت شناسی از روی مدل خوال“……روی تیتر های خیلی دقت کنید….اگر اشتباهی در تیتر اتفاق بیفته خیلی روی کیفیت مطلب اثر داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!