پوشاکسبک زندگی

انتخاب کیف مناسب

انتخاب کیف مناسب

انتخاب کیفی که تناسب و هماهنگی با سبک پوشش و استایل شما داشته باشد، مسئله ساده ای نیست. داشتن اطلاعات در این زمینه به شما کمک می کند که با توجه به استایل و فرم اندام خود بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

دقت داشته باشید که قرار است در چه موقعیت مکانی حضور پیدا کنید، علاوه بر آن کیفی که انتخاب می کنید باید از لحاظ متریال و رنگ با سایر لباس های شما همخوانی داشته باشد. رنگ های خنثی مانندی طوسی، مشکی و کرم گزینه های مناسبی هستند.

به فرم اندام خود دقت کنید، در نظر گرفتن این موضوع تأثیر مهم و مثبتی در چاق و یا لاغر نشان دادن شما دارد.
اگر اندام ظریف و لاغری دارید قطعا کیف های بزرگ انتخاب اشتباهی هستند و اگر اندام درشتی دارید کیف های خیلی کوچک و خیلی بزرگ شما را چاق تر نشان می دهد.

برای اینکه قد شما بلندتر دیده شود از کیف های کوچک با بندهای بلند استفاده کنید و اگر قد بلندی دارید می توانید انتخابی آزادانه داشته باشید اما کیف های کوچک برای شما خیلی مناسب نیستند.

آشنایی با انواع کیف های زنانه

کیف دستی Clutch bag

این نسل از کیف ها بسیار جدید و پرطرفدار هستند. شما می توانید آن ها را زیر بغل بزنید یا مانند کتاب در دست بگیرید.
استفاده از این دسته از کیف ها به دلیل نداشتن بند، ممکن است کمی دشوار باشد و مناسب افرادی که ظاهر خیلی مرتب و به اصطلاح اُتو کشیده ای دارند مناسب نیست.

کیف دستی Hand bag

این نوع کیف ها یک دستگیره یا بند کوتاه دارند، اگر استایل کلاسیکی دارید این کیف گزینه مناسبی برای شما می باشد. نحوه استفاده از این مدل کیف مهم بوده، گرفتن این کیف ها روی ساق دست، بیشتر مناسب خانم های پا به سن گذاشته است. برای داشتن ظاهری مدرن آن ها را مانند کیف های اداری در دست بگیرید.

کیف هایی با بند بلند Crossboddy bags

اگر به دنبال استایلی راحت و در عین حال مدرن و شیک هستید این دسته از کیف های کوچک با بند بلند را انتخاب کنید. تنظیم کردن بند این کیف ها تأثیر مستقیمی روی کوتاه یا بلند قد دیده شدن شما دارد.

کیف های کمری Belt bags

امروزه این دسته از کیف ها طرفداران زیادی را پیدا کرده اند، اما به خاطر داشته باشید اگر ظاهر رسمی و یا کلاسیکی دارید این کیف ها گزینه مناسبی نیستند و بیشتر برای تیپ های کژوال مناسبند. به این نکته دقت کنید که کیف های کمری انتخاب اشتباهی برای افراد چاق است.

کیف های بزرگ tote bag

این دسته از کیف ها از سوی دانشجویان و خانم های شاغل بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در نظر داشته باشید کیف های بزرگ برای مکان های رسمی زیاد مناسب نیستند.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!