داستانسبک زندگی

اهمیت قدردانی از زحمات همسر با یک داستان

ممکن است با شنیدن این داستان اهمیت قدردانی از همسر خود را درک کنید چرا که با قدردانی از زحماتش می توانید حس خوشبختی و آرامش را به او هدیه بدهید و او میفهمد که شما به تلاش های او برای خانواده اهمیت می دهید. این قدردانی می تواند حتی به زبان خیلی ساده باشد و نیازی نیست حتما هدیه بخرید تا او متوجه بشود. همین کار کوچک می تواند روابط زناشویی را بهبود ببخشد و حس اعتماد و رضایت از زندگی را افزایش دهد.

قدردانی

نوشته های مشابه

داستان ما درباره زنی بود که برای همه یک راز بود. او خیلی زیبا نبود، اضافه وزن داشت و همیشه کمی قدیمی لباس می پوشید. هیچ چیز در او وجود نداشت که  برای اطرافیانش قابل توجه کند. با این حال، به نظر می رسید شوهرش فقط او را می ستاید. موضوع چه بود؟ این موضوع همه را متحیر کرد.
 عصر بود. هنگامی که شوهرش از سر کار به خانه آمد، در آشپزخانه مشغول پایان آماده سازی شام بود. اتفاقا روزی بود که مرد حقوق گرفته بود. وارد آشپزخانه شد، او را با مهربانی صدا زد و چک را به او داد. زن بلافاصله دست از کار کشید، دستان شوهرش را گرفت و گفت: می دانم چقدر برای به دست آوردن این پول تلاش کرده ای. از این که همه امکانات رفاهی را داریم و من این فرصت را دارم که در خانه بمانم و از خانواده ام مراقبت کنم، متشکرم. اما این همه ی ماجرا نیست. او به اتاق نشیمن که بچه ها در آن بازی می کردند رفت و از آنها خواست که بلند شوند. زن گفت بچه ها به این چک نگاه کنید، پدرتان خیلی تلاش کرده تا این پول را بدست آورد. حالا ما می توانیم براتان یک جفت صندل جدید بخریم و دوچرخه خراب شما را را تعمیر کنیم. پدر گوش داد و صورتش از لذت می درخشید.
همسرش نه تنها خودش از او قدردانی می کرد، بلکه این را به فرزندان خود نیز آموخت. از نظر او زن زیبایی بود. اینکه آیا او هر بار که شوهرش حقوق می گرفت این کار را می کرد یا نه فرقی نمی کند، اما کاملاً واضح بود که در این خانه از مرد به خاطر تلاش های روزانه اش بسیار قدردانی می شود. این زن معمولی در واقع آنقدرها هم معمولی نبود. او می دانست چگونه از یک مرد قدردانی کند و به همین دلیل برای مرد او یک زن زیبا و دوست داشتنی بود.

امیدوارم از این داستان کوتاه و پندآموز خوشتان آمده باشد و قدردان زحمات عزیزانتان باشید و آن را به زبان بیاورید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!