پوشاک

چگونه ظاهری باکلاس و شیک داشته باشیم

اعتماد به نفس داشته باشید

اعتماد به نفس مهم ترین بخش در یک فرد با کلاس می باشد. اجازه ندهید که لباس‌ هایتان بیانگر شخصیت شما باشد. اگر با کمبود اعتماد به نفس روبرو باشید، قادر نخواهید بود که یک فرد باکلاس و با بهترین لباس ها به نظر برسید.
پس روی احساساتتان در مورد خودتان کار کنید و به این فکر کنید که فرقی ندارد چه لباسی پوشیده باشید، در هر صورت می‌ توانید بهترین باشید.

در همه حال خوش ژست باشید

بخشی از باکلاس بودن، داشتن ژستِ خوب و زبان بدن مناسب است. کمرتان را صاف نگه دارید، به جای اینکه به پایین نگاه کنید نگاه‌تان به جلو باشد و تا جایی که می‌توانید شانه‌های‌تان را پایین نیندازید. دست‌های‌تان را روی سینه ضربدری نکنید، آنها را طرفین‌تان نگه‌ دارید تا سینه‌تان فراخ باشد. اگر سرتان را بالا بگیرید، هم احساس باکلاس بودن می‌کنید و هم باکلاس به نظر می‌رسید. وقتی هم که می‌نشینید،تا جایی که میتوانید از قوز کردن جلو‌گیری کنید.

از ادکلن استفاده کنید

هیچ لباسی بدون یک عطر خوش بو کامل نمی‌شود. عطری را پیدا کنید کـه از آن لذت میبرید .عطر را روی ساعد یا پشت گردن خود ودر نواحی کـه نبض دارد اسپری کنید .برای ماندگاری هرچه بیشتر قبل از این کـه عطر را روی پوست اسپری کنید با مرطوب کننده یا روغن بادام چربش کنید.

استفاده از کفش مناسب

کفش ها بخش ناطق تیپ شما هستند زیرا اولین بخش از ظاهرتان که بیننده به آن سریعا توجه می کند کفش ها هستند پس برای کفش های تان خوب خرج کنید و کفش خوبی را انتخاب نمایید و همیشه سعی کنید کفش های تان تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند.

اهمیت استفاده از عینک

برای شیک به نظر رسیدن زدن عینک آفتابی به چشم بسیار تاثیر گذار است زیرا عینکها مکمل صورت شما هستند و زمانی که آن را به چشم می زنید، شما را اسرار آمیز و مرموز نشان می دهند.

 

مدگرا نباشیم

آن چیزی که برای شما مناسب است بپوشید، نه آنچه مد به شما می گوید.
اندام ما با یکدیگر متفاوت است و برخی از لباس ها، ویژگی های خاص اندام مان را به بهترین نحو نشان می دهند. هنگامی که دریافتید مناسب ترین لباس برای فرم بدن شما کدام است، از آن به عنوان راهنمای خرید لباس های جدیدتان استفاده کنید. اما خود را به پیروی از مدل های ران وی محدود نکنید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. خیلی خوب بود انتخاب تصاویر و همسایز بودنشون…..البته کمی شبه شو آف داشت ولی بازم قابل قبوله…سپاس
    فقط اصطلاحات رو با توضیحش بیارید چون شاید مخاطب عام معنی بعضی کلمات رو ندونه مثل
    “اما خود را به پیروی از مدل های ران وی محدود نکنید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!