سرگرمی

معرفی فیلم های ترسناک جدید

یک مکان آرام ( A Quiet Place Part II )


یک مکان آرام ( A Quiet Place Part II )

این فیلم دنباله فیلم یک مکان آرام ۱ می باشد که در سال ۲۰۱۸ اکران شد.
زیر مجموعه پارامونت پیکچرز ساخت این دنباله از فیلم را پس از موفقیت فیلم اول در گیشه آغاز کرد. فیلم توسط جان کرازینسکی نویسندگی و کارگردانی شد، وی همچنین تهیه کننده در کنار مایکل بی، اندرو فرم و برد فولر بود و با بودجه ۵۵-۶۱ میلیون دلار تولید شده است .
اولین بار فیلم در ۸ مارس ۲۰۲۰ در شهر نیویورک برگزار شد و بیش از یک سال به دلیل همه گیری جهانی COVID-19 ، به تعویق افتاد. این فیلم چندین رکورد در گیشه و بیش از ۲۸۱ میلیون دلار فروش جهانی داشته است که پنجمین فیلم پردرآمد سال ۲۰۲۱ است .
بازیگران این فیلم
این افراد شامل مادر خانواده بنام اِوِلین با بازی امیلی بلانت، پدر خانواده لی ابوت با بازی جان کرازینسکی که در قسمت اول کشته می شود، دختر باهوش و فوق العاده خانواده بنام ریگن با بازی میلیسنت سیموندز، پسر با نام مارکوس (با بازی نوآ جوپ) و نوازد تازه‌متولد‌شده‌ای که ممکن است با گریه هایش جان افراد خانواده به خطر بیفتند و بهمین خاطر نوزاد را در جعبه ای حاوری مخزن اکسیژن حمل می کنند. زندگی در دنیای آینده با بیگانگانی که نابینا هستند ولی حس شنوایی فوق العاده ای دارند و اگر کوچکترین صدایی را بشنوند بدنبال شکار آن می روند. ریگن قبلاً کشف کرده بود که بازخورد صوتی با فرکانس بالا می تواند این موجودات را ناتوان کند. در قسمت اول که با بی توجهی بچه ها نسبت به حرفهای پدرشان باعث از دست رفتن یکی از بچه ها می شود اما در این قسمت بچه ها در نبود پدرشان که عاشقانه از آنها محافظت میکرد باید خودشان تلاش کنند و شاهد رشد شخصیت های این خواهر و برادر هستیم. در این فیلم می توانیم ببینیم گوش دادن بجای حرف زدن بمعنای فقط گوش کردن نیست بلکه با قلب هم می توان معنی کلمات را درک کرد.
این فیلم با میانگین امتیاز ۷٫۵ از ۱۰ نظر مثبت اکثر منتقدان را به خود جلب کرده است.
پیتر بردشاو از گاردین به فیلم ۴ ستاره از ۵ ستاره را داد وی همچنین از بازی های Millicent Simmonds و Cillian Murphy تمجید کرد، با بیان اینکه “سیموندز یک بازیگر عالی است، جسور، با اعتماد به نفس و صریح، خودش را در برابر احساسات کنترل می کند. ژانت کاتسولیس از نیویورک تایمز با بازبینی مثبت فیلم، اظهار داشت: در حالی که این قسمت جدید، مانند فیلم قبلی خود، به طرز شگفت انگیزی کارگردانی شده است (توسط جان کراسینسکی، که تنها مسئول داستان است) این بار نیز، تا حد زیادی وحشت نسخه قبل با اکشن این نسخه کامل شده است. جاستین چانگ از NPR گفت که” قسمت دوم یک مکان آرام برای یک فیلم طنین انداز غیرمنتظره است زیرا این کشور به آرامی از بحرانی خارج می شود که اگرچه از بیگانه آخرالزمان ترسناک تر است، اما بشریت را در بهترین و بدترین حالت خود نشان داده است و توانایی افشاگری کلامی، کراسینسکی را مجبور به تبدیل شدن به یک قصه گوی بصری کارآمد کرده است. شما می توانید صدا را خاموش کرده و همچنان فیلم را تماشا کنید.
پیشنهاد ما به شما تماشای هر دو نسخه اول و دوم این فیلم جذاب می باشد.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!