پوشاکسبک زندگی

۵ روش برای پاک کردن برچسب روی لباس

برای پاک کردن لکه از روی لباس روش های گوناگونی موجود است؛ اما نکته قابل توجه این است که با توجه به تجربه ی بنده در این زمینه، راحت ترین کار این است که وقتی علاقه ای به برچسب لباس ندارید، از همان اول کار بهتر است سمت این سبک لباس ها نروید. (:

پاک کردن لکه ی لباس کمی پشتکار و استمرار نیاز دارد.

نوشته های مشابه

روش های زیر می تواند در پاک کردن لکه لباس به شما کمک کند:

  1. استفاده از یک پنبه ی آغشته به الکل و کشیدن روی برچسب باعث حل جوهر می شود. فقط دقت کنید خیلی پنبه را روی لباس نکشید که جوهر بیشتر پخش شود.
  2. لباس خود را مدتی در فریزر قرار دهید. پس از خارج کردن لباس از فریزر با چاقوی نوک تیز می توانید آرام آرام برچسب روی لباس را جدا کنید.
  3. از اتوی گرم برای این کار استفاده کنید. برخی می گویند می توانید گاز استریل را خیس کرده و روی لکه قرار دهید و اتو را روی آن بکشید، برچسب به گاز می چسبد و کم کم پاک می شود.
  4. استفاده از استون هم روش خوب و مفیدی است. فقط دقت کنید که زیاد کشیدن پنبه ی آغشته به استون به لباستان، ممکن است باعث شود تا آسیب جدی به آن قسمت از لباس برسد.
  5. استفاده از شیر هم می تواند مفید باشد، برای لکه های تازه، چند ساعت و برای لکه های کهنه تر، یک شبانه روز لکه ی مورد نظر را در ظرف شیر غوطه ور کرده و بعد از این که جوهردر شیر حل شد، چند مرتبه محل لکه را شست و شو دهید.

امیدواریم نکاتی که در بالا ذکر شده است برای شما مفید باشد و بتوانید برچسب لباستان را خوب و عالی پاک کنید و لباس مورد علاقه تان را بپوشید و لذت ببرید. لطفا در صورتی که از روش های بالا استفاده کردید، برای کمک به ما و دوستان دیگر،  تجربه ی خود را به عنوان نظر بنویسید؛ قطعا این تجربه برای ما مفید و موثر خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. خیلی برام واضح نبود منظورتون پاک کردن چ نوع برچسبی هست ای کاش نمونه اون برچسب رو هم میگذاشتید…..اما در مجموع مطلب خوب و کاربردی بود….سپاس

    1. سلام منظورم عکسا و آرم هایی هست که رو لباسا چاپ می کنن. اگه عکسی پیدا کردم قرار میدم. ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!