دسته بندی نشده

چند روش برای جدا کردن آدامس از موها

چسبیدن آدامس روی مو یکی از وحشت ناک ترین اتفاقات است که بلافاصله بعد از آن شما به دنبال راهی به غیر از کوتاه کردن مو برای جدا کردن آدامس هستید.

نوشته های مشابه

اگرچه که که گاهی اوقات جدا کردن آدامس از روی مو برایتان غیر ممکن به نظر می رسد اما همان طور که می بینید، ترفند های زیادی وجود دارد تا این کار را به راحتی انجام دهید.

 

استفاده کردن از یخ

این راه حل ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. باید از طریق یخ به آدامس خنکی بدهید و آن را روی مو نگه دارید و این کار را تا جایی انجام دهید که احساس کنید آدامس سفت شده است و سپس آن را تکه تکه با انگشتتان بردارید.

 

جوش شیرین

کافی است که دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با نصف لیوان آب ترکیب کنید و به آرامی به موهایتان بزنید تا آدامس را در خودش حل کند و هرچند بار که خواستید این مرحله را تکرار کنید و مطمئن باشید که به موهایتان آسیبی نخواهد زد.

 

جدا کردن آدامس با سرکه

سرکه سفید بسیار موثر در برداشتن آدامس است. سرکه را به دمای ولرم برسانید، و به آرامی به اطراف آدامس و روی مو ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه خواهید دید که به راحتی آدامس حل میشود و از مو جدا می شود. پس از برداشتن آدامس موی خود را با شامپو ملایم برای از بین بردن بوی سرکه شستشو دهید.

 

سفیده ی تخم مرغ

سفیده تخم‌مرغ، آدامس چسبیده را از بسیاری چیزها به خصوص مو پاک می‌کند. سفیده تخم‌مرغ را روی آدامس بریزید، چند دقیقه بعد آرام آرام با انگشت آن را از مو جدا کنید.

 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!