تکنولوژیتلفن همراه

چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

اگر به هر دلیلی تصمیم گرفته اید از شبکه های اجتماعی فاصله بگیرید، ممکن است به فکر حذف اکانت اینستاگرام خود باشید. در این صورت، شما دو گزینه برای انتخاب دارید. می توانید به طور موقت حساب خود را غیرفعال کنید یا آن را برای همیشه حذف کنید. این مقاله به شما آموزش انجام هر دو را میدهد.

الف. غیرفعال کردن موقت حساب شما

با انجام این کار، نمایه، عکس‌ها، نظرات و لایک‌های شما پنهان می‌شوند تا زمانی که با ورود دوباره حساب خود را فعال کنید. اگر می‌خواهید از رسانه‌های اجتماعی فاصله بگیرید اما نمی‌خواهید حساب خود را از دست بدهید، غیرفعال کردن موقت گزینه خوبی است.

۱٫ از مرورگر وب برای ورود به instagram.com استفاده کنید

به instagram.com بروید و اگر قبلاً این کار را نکرده اید، وارد حساب کاربری خود شوید.

شما نمی توانید اکانت اینستاگرام خود را از داخل برنامه غیرفعال کنید. این بدان معناست که شما باید این کار را با هر رایانه یا تلفن همراهی از طریق مرورگر و با استفاده از یک نسخه وب برنامه انجام دهید.

۲٫ به پروفایل خود بروید و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید

پس از ورود به سیستم، بر روی قسمتی که تصویر پروفایل اینستاگرام شما را نشان می دهد کلیک کنید. یک منو ظاهر می شود. روی گزینه نمایه بزنید. در آنجا، در کنار نام نمایه خود، گزینه Edit Profile را پیدا خواهید کرد. سپس آن را انتخاب کنید.

۳٫ روی گزینه Temporarily Disable My Account کلیک کنید

به پایین بروید تا گزینه Temporarily Disable My Account را در نزدیکی سمت راست پایین صفحه خود پیدا کنید. روی این گزینه ضربه بزنید.

۴٫ یک دلیل برای غیرفعال کردن حساب خود انتخاب کنید و رمز عبور خود را وارد کنید

صفحه جدیدی ظاهر می شود که در آن از شما خواسته می شود دلیل خود را برای غیرفعال کردن حساب خود وارد کنید. همچنین باید رمز عبور خود را دوباره وارد کنید . بدون وارد کردن هر دو نمی‌توانید ادامه دهید.

۵٫ روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید

حالا که هر دو فیلد را پر کردید، گزینه غیرفعال کردن اکانت شما ظاهر می شود. در آخر این گزینه که معنی غیرفعال کردن موقت حساب شما است را انتخاب کنید.

ب. حذف دائمی اکانت شما

اگر تصمیم گرفته اید که اینستاگرام را برای همیشه کنار بگذارید، به خاطر داشته باشید که حداقل ۳۰ روز و حداکثر ۹۰ روز طول می کشد تا داده های شما پس از پردازش درخواست شما از پلتفرم حذف شوند. هنگامی که درخواست حذف دائمی حساب خود را دارید، دیگر اطلاعات شما قابل بازیابی نیست، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از شروع فرآیند وارد سیستم شوید و یک نسخه از اطلاعات خود را دانلود کنید.

۱٫ برای رفتن به وب سایت Delete my account از مرورگر رایانه یا موبایل استفاده کنید

به حذف اکانت من بروید. اگر در مرورگر خود تا به حال وارد اینستاگرام نشده اید، ابتدا از شما خواسته می شود که وارد instagram.com شوید.

شما نمی توانید اکانت اینستاگرام خود را از داخل برنامه حذف کنید. این بدان معناست که شما باید این کار را با هر رایانه یا تلفن همراهی از طریق مرورگر و با استفاده از یک نسخه وب برنامه انجام دهید.

۲٫ دلیلی برای حذف حساب خود انتخاب کنید

گزینه ای را از منوی کشویی «چرا حساب خود را حذف می‌کنید» انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که قبل از انتخاب دلیل از منو، نمی‌توانید ادامه دهید. همچنین از شما خواسته می شود رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.

۳٫ روی گزینه Permanently delete my account ضربه بزنید

بعد از اینکه هر دو فیلد را پر کردید، فقط کافی است روی گزینه Delete my account کلیک کنید تا حساب شما حذف شود.

منبع ترجمه شده از سایت ۵minutecrafts.site

 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!